• analiza i pomoc w uregulowaniu stanu prawnego nieruchomości
  • analizę lokalnego runku
  • określenie maksymalnej możliwej do osiągnięcia ceny sprzedaży lub najmu
  • przygotowanie nieruchomości do sprzedaży (home staging, sesja fotograficzna, etc.)
  • opracowanie strategii reklamy (promocja i pozycjonowanie w internecie, ogłoszenia na portalach, Multiple Listing System (MLS),
  • promocję w ramach posiadanej sieci kontaktów z innymi biurami nieruchomości oraz inwestorami na rynku nieruchomości
  • reprezentowanie interesów wyłącznie jednej strony transakcji, za wyjątkiem sytuacji, gdy nasz klient jednoznacznie wyraża zgodę na współpracę z drugą stroną transakcji np. w sytuacji, gdy zależy mu na usprawnieniu procesu przygotowania niezbędnych dokumentów, przez drugą stronę, w celu przyspieszenia terminu umowy ostatecznej
  • pomoc w wyborze i uzyskaniu optymalnej formy finansowania
  • obecność podczas negocjacji oraz pomoc w uzgadnianiu warunków określonych w umowach
  • pomoc w przygotowaniu kompletu dokumentów, niezbędnych do przeprowadzenia transakcji
  • pomoc w wyborze i umówieniu terminu u notariusza