- analiza i pomoc w uregulowaniu stanu prawnego nieruchomości
- analizę lokalnego runku
- określenie maksymalnej możliwej do osiągnięcia ceny sprzedaży lub najmu
- przygotowanie nieruchomości do sprzedaży (home staging, sesja fotograficzna, etc.)
- opracowanie strategii reklamy (promocja i pozycjonowanie w internecie, ogłoszenia na portalach, Multiple Listing System (MLS),
- promocję w ramach posiadanej sieci kontaktów z innymi biurami nieruchomości oraz inwestorami na rynku nieruchomości
- reprezentowanie interesów wyłącznie jednej strony transakcji, za wyjątkiem sytuacji, gdy nasz klient jednoznacznie wyraża zgodę na współpracę z drugą stroną transakcji np. w sytuacji, gdy zależy mu na usprawnieniu procesu przygotowania niezbędnych dokumentów, przez drugą stronę, w celu przyspieszenia terminu umowy ostatecznej
- pomoc w wyborze i uzyskaniu optymalnej formy finansowania
- obecność podczas negocjacji oraz pomoc w uzgadnianiu warunków określonych w umowach
- pomoc w przygotowaniu kompletu dokumentów, niezbędnych do przeprowadzenia transakcji
- pomoc w wyborze i umówieniu terminu u notariusza